4 månader Min lilla tjej=)

Tiden går så fort! Idag är min lilla tjej 4 månader och väger 4278 gram och är 54 lång! Jag kan inte fatta vart tiden tar vägen! Mitt liv har nu börjat vända till det bättre, Jag älskar livet juh nu.. jag trodde inte det skulle bli bättre efter det som hände, Men nu känner jag mig levande igen. Igår var vi och gjorde ultraljud på lill tjejens huvud, och allt såg normalt, Tack och lov för det! eftersom alla har varit så oroliga för att hennes huvud har växt så snabbt, va det bara sköt att en gång för alla höra att allt såg bra ut=) Juste minella är nu äntligen utskriven från 62c. förra veckan var vi och skrev ut henne och allt ser jätte bra ut... Minella sköter sig som hon ska, Felicia och Izac är helt underbara mot sin lilla syster. Kan jag begära mera, nej! Jag är så glad, Jag har min familj, Mina vänner och mitt jobb! jag har juh börjat jobba som personlig assistent och jag trivs verkligen med jobbet. När jag jobbar är pappa hemma med barnen, när dom inte är på dagis dock, och när jag jobbar förmiddag så jobbar min äksling kväll så allt har löst sig på bästa sett. Men det finns men oxå, bvc anser mig som dålig mamma för att jag jobbar, men hur kan det vara fel att vilja jobba och käna pengar och kunna ge sina barn det dom behöver! På lördag blir det barnkalas för min lilla/stora tjej som fuller 5 år på tisdag=) jag kan inte fatta vart tiden tar vägen! Känns inte alls länge sen jag födde felicia, eller Izac eller Minella.. Men det känns som man inte riktigt hänger med i svängarna.. Men men Snart är det dax att planera dop oxå. Vi har inte hunnit att planera vi båda två jobbar och står i, Så nu är det dax att börja plander lite... Men men åter till värkligneten kanske idag står det städa på schemat nu när man är ledig! Ha en toppen dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0