Dagen!

Ja vad ska man börja :D I dag har det varigt en dag full med saker! Dagen började med att min minsta lilla tjej var vrålhungrig, Och då menar jag vrålhungrig, Ingenting fick gå före hennes mat såhär 7 på morgonen. hade tre barn som var nog lika hungriga tror jag. men iaf Stod och gjorde Minellas ersättning och frukosten till Felicia och Izac samtidigt... Visst är man duktig.. *skratt*Det var bara min morgon när alla hade vaknat.. Izac var den som tog sovmorgon, Hade mina två tjejer i sängen i morse, felicia liggande och kikade på barnkanalen och den minsta hon var bara arg för att mamma inte var snabb nog... Men efter frukosten var det dax för att klä på sig kläder och sen vandra till dagis, Och ni tror inte man hade tur, Nä! Madde har aldrig turen på sin sida, Direkt när jag kom ut från våran port började spöregna.. Barnen tyckte det var grymt kul att hoppa i alla dessa vattenoölar till dagis. Dom var juh lagomt torra när vi kom fram dit.. Hmm ja vad säger man.. På dagis kom alla dagisbarnen springande fram till Felicia och Izac. Fick flytta mig många gånger för att inte bli ner sprungen.. men barnen sprang omkring och då stod jag som ett fån ute i kapprummet.. Lite bortgjord men kände sig.. Sen när klockan började närma isg 11 så skulle vi gå hem, men det tyckte inte IZAC utan han fick ett utbrott på mig istället, jag höll på att försöka få på Izac kläderna i 20 minuter.Suck. men men *Roligt med barn :/* och hela vägen hem var han som ett åskmåln och vägrade prata med mig för mamma var juh bara dum! Izac sommnade efter bara några sekunder när vi kom hem. Det är jobbigt att vara pigg efter dagis.. Skratt... Sen var det bara att börja med arbetet hemma, Vika tvätt, damsuga och sen bära på lilla minella som absolut inte kunde ligga i sin säng medans mamma tikte tvätt eller damsög hmm.. Min minsta dotter är en sällskaps dam tro mig... Men men nu är denna dag avklarad med det som skulle göra idag.. I morgon väntar jobb 16-21. Nu ska jag bara sätta mig ner och ta det lugnt medans barnen sitter och tittar på film och Sambon är på jobbet och försöker få igång bilen skratt som inte ville starta skratt... Inte lätt att ha köpt en ny bil hehehe.Nu ska jag ta min lilla surpuppa till dotter som helt plötsligt blev akut hungrig hehe Men men hoppas mina trogna läsare får en toppen kväll=) Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0