Lite upptadering=)

ja jag vet inte riktigt vart jag ska börja, har hänt så otroligt mkt nu den senaset tiden.
Den 21 sep fick vi äntligen hem våran lilla prinsessa hem till oss med hela paketet, syrgas och setrationsmätare med oss. Det kändes helt otroligt bra att äntligen få lämna sjukhuset, fast vi är inte helt utskrivna, dröjer uttligare ett tag innan vi blir det.. Första bilden ute i det fria=)

 Annas flyter det på bra, barnen har jag äntligen här hemma och nu äntligen är jag hel, jag har mina troll som lever om och det är itne längre tyst utan det är liv och rörelse här hemma=)..
Minella sköter sig jätte bra, hon får mat vid halv 2 på nätterna och sen sover hon oftast till kl halv 8 på morgonen. Ingen morgonpigg dotter man har fått, fast varför klaga, man kan inte ha det bättre, hon sover mäst hela tiden fortfarande så man hinner få massa saker gjorda.. inte nog med att allt går bra hemma så har man börja jobba=)
Helt underbart att få jobba som persolnlig assistent och jag trivs som fisken i vattnet har jobbat två gånger nu och mer kommer det bli. Det käns som mitt liv har fått sin vändning tillslut, jag har tre underbara barn och ett jobb jag verkligen trivs med och vänner som man bara kan älska, och en sambo vad mer kan jag inte önska mig=).. inget! det kanske är min tur nu, nu kanske jag kan få börja leva igen och få må bra...
 
Idag är man ledig men jobbar på söndag 9-16
nu ligger minstingen och sover som en stock och felicia och Izac har Disco nere i  Ias rum=)
idag blir det en sväng till jobbet för att skriva lite papper och sen blir det och handla så man kan äta något gott i kväll och på lördag...



Hmm ja på tal om ingenting men jag som var så rädd för att det skulle bli svartsjuka mellan barnen, Men jag måste ha  haft tur för, här har det inte varig någon svartsjuka överhuvudtaget och för mig är det helt underbart.. Felicia och Izac älskar verkligen att vara med och hjälpa till med sin lilla syster. Izac pussar minella varje morgon och säger god morgon, och innan barnen går och lägger sig brukar som springa och säga god natt till henne. helt underbart. Mina barn är verkligen dom bästa syskonen Minella kan ha.. jag är så grymt stolt över mina tre små mirakel.. Som bilden visar så synd set hur stolt storasyster Felicia är Iloveit

Izac vågar inte riktigt hålla i sin lilla syster fast han har försökt men han sitter gärna och klappar henne på huvudet och pussar henne, Men vad begär man av en snart tre åring minella är juh fortfarande liten

I onsdag iaf vägde mini 2966 så snart så är hon en fullgången bebis=)

Nä kanske ska göra lite nytta nu kanske!

ha en underbar dag

Kommentarer
Postat av: Mange

Detta låter ju helt underbart madde.

hoppas det fortsätter att gå åt rätt håll för dig nu bara, det är du verkligen värd.

2010-10-01 @ 11:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0