Bestämt mig!

mkt tankar just nu!
Men en sak som är säkert är att jag en dag ska se ut så här igen
Detta är mitt mål.
När jag kommer hem blir det hård träning. kunde jag se ut så här efter Izac så ska jag kunna göra det efter minella oxå=)
jag vet att jag kommer må så mkt bättre att ha tillbaka min kropp som jag en gång hade. Visst det kan synas lite att man fått barn men man ska kunna vara stolt för den man är oxå och det kommer ajg en dag att göra.
Med träning, och prommenader så kommer jag nå detta mål.
Detta är bara ett av mina mål, jag har bestämt mig för att inte vara blödig längre, jag ska vara den tjejen som inte tar skit utan vågar ta en fait utan att vara rädd att mina tårar ska börja rinna.. Nä nu är set slut med madde känslig. jag ska tuffa till mig ni och ingen ska någonsin sätta sig på mig!

Får se hur långt jag kommer med det men jag ska göras allt för att må mina mål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0