dagen


Dagens bilder på lillskiten=)

Idag har man för det mästa sittis hos min lilla sällskaps dam.
idag har hon varit så mammig så mamma inte ens fick gå på toaletten.Hmm hur ska detta sluta.
I morse gjorde vi  morgon rutinen med tvättning och vägning, och till min förvåning så hade tösen gott upp till 1966g. Helt otroligt att hon går upp så mkt i vikt. jag jag fick reda på varför Minella går upp så snabbt ivikt. Det har med att minella får modersmjölks ersättning så barn som äter det går oftast upp i vikt snabbare än barn som ammar! Men men jag ska vara glad att hon äter iaf.. Fast fröken har varit ganska trött dom senadte dagarna efter som hon fick blod i både måndags och tisdag, och det tar väldigt mkt på hjärtat på henne så men pressar inte henne över huvudtaget utan men ser till att hon får göra allt i sin egna takt...
2 dagar kvar =) Innan jag åker hem till mina underbara barn och passar på och jobba lite. jag behöver tänka på annat och inte bara på sjukhuset.. Sjukhuset kväver mig otrolig mkt men men jag ska inte klaga igentligen hade inte  jag varit på sjukhuset kanske inte jag hade haft minella i livet nn..
Nä ska väl ta min kaffe mugg nu och gå och röka lite och vänta på att min kära mor ringer så jag får säga god natt till mina trollungar=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0