God morgon!

Ja vart ska man börja någonstans?! har inte skrivit på ett tag nu så lite svårt att komma ihåg allt... Här går allt framåt fast med lite bakslag. Igår så fick Nella ligga i cpapen igen efter att po2 provet visade att hon inte hade vädrat ut koldioxid som finns i kroppen ordentligt, Men efter att ha legat där ett par timmat fick hon komma ut till mig igen och vad glad tösen blev, Hon tycker inte om att ligga på avdelningen inte, utan hon ska ha full kontroll vad mamma gör...Medans dom tog den sista Tinan på henne passade jag på att tvätta lite och tro mig det behövdes, Hade glömt att när man har spädbarn blir det mera tvätt som behöver tvättas heheh. Men jag klagar inte ganska skönt att tvätta på natten när ingen annan väntar på att få tvätta då kan man tvätta i godanro=)...
Igår fick minella sin egna vagn. Det blev en Emmaljunga city cross Tycker den passar parfekt för henne den är inte så stor och inte för klumpig. Nu fattas det bara lite leksaker till vagnen och sånt=)
Annas har natten varit helt underbar. Minella har själv börjat bestäma när hon ska äta och inte äta, Inatt bestämde hon att hon skulle äta kl 1 i stället för kl 2 så det var bara in på avdelningen och hämta hennes mat och ge henne den och då passade jag på att slänga upp dom sista kläderna jag hade tvättat i torktumlaren..
Sen somnade både och jag minella gott=)
 
Minella väkte mig halv 6 och var vrålhungrig. Ingeting var bra utan hon skulla ha mat på en gång, det gick inte att vänta inte,, hehe Fröken bestämd.. efter hon hade fått sin mat somnade hon så gott igen och ligger fortfarande och sover. Han vika tvätten som låg i torktumlaren så nu är allt klart=)..
Får väl se idag ocm fröken lurk gott upp i vikt igen och inte går ner mera i vikt Igår hade hon gått ner till 2228g så innan 10 får vi veta om hon gott upp igen=)
Nä nu ska jag ta mig en kom kaffe och sen mysa lite med Tösen=)

Mera kommer väl i kväll tror jag=)

Take care//Madde

Kommentarer
Postat av: Helène

Så roligt att följa lilla Minellas utveckling, hoppas att hon snart får komma hem till sina syskon. Kramar

2010-09-10 @ 18:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0