Överlycklig

Äntligen=) Idag kom det beskedet jag länge har väntat på. Idag kom beslutet vi ville ha, Idag kommer jag att få vara med min dotter hela tiden, Nu efter två målet så kommer Minella få vara hos mig hela tiden, jag kommer att få sköta henne själv uatn att ha personalen vid sig hela tiden.. jag vet att man blir känslig när man väntar barn men detta är juh LÖJLIGT jag gråter som ett litet flickabarn. men jag vet inte hur man ska förklara men glädjen är överväldig. Nu äntligen ska jag få vara mamma till Henne på heltid det jag länge har väntat på och tjatat på. Hade det inte varit för Sara (En sjuksköterska) Så hade det här inte hänt på jag vet inte hur länge. men men Måste erkänna att förra gången jag låg här hade jag väldiga problem med Denna sjuksköterska fast det hade väldigt mkt med att göra så som det var med Izacs pappa, men denna gång älskar jag rent ut sakt henne, Hon är den som gjort allt detta möjlit. Jag kan inte tacka henne nog... jag ser knappt vad jag skriver för tårarna bara rinner. Fast nella ligger i grimma så får jag ha henne hos mig. jag har så svårt att smälta detta.. Om detta går bra nu så får vi åka hem med grimma, Då äntligen får jag vara med alla mina barn.. jag hoppas inte för mkt på det men inget nu kan göra min dag dålig...

 Vill passa på och sända massa kärlek till min underbara mamma som alltid funnits där för mig och mina barn.
Tack mamma för att du hjälper mig med barnen, Jag vet att dom har det bäst hos dig och jag är dig evigt tacksam för det du gör. Jag älskar dig mamma och tack för att du finna och inte har vänt mig ryggen till.. tack jag älskar dig!

UNDERBART..

'Skriver mera i kväll=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0