En händelserik vecka!

jaha då sitter man här igen efter ett långt uppehåll..
Har inte så mkt tid att sitta här om jag inte jobbar natt....
I söndags var allt som normalt på morgonen, Jag åkte och jobba ett av mina pass som jag skulle ha, Inga konstigheter inte, vi var ute med alla barnen, Nemi och Lenore var hemma hos oss oxå, Eftersom grannen var ute med sina barn så gick vi oxå ut, Alla barnen lekte som tokar och bara njöt av det fina vädret=) Det gjorde vi vuxna med hehe Vi satt och drack vårat kaffe och snackade skit^-^



Dom stora tjejerna. En helt underbar bild ♥

Men senare på eftermiddagen åkte min älskling och Lämnade hans tjejer, och Minella började bete sig allt mer konstigare och konstigare, Det var juh iofs inte så konstigt lill fröken hade juh hög feber=( Om inte nog med det så märkte jag att Minellas fontanell var svullen, jag trodde mitt Hjärta skulle hoppa ut min kropp när jag fick reda på att hon kunde ha haft Hjärnhinningsinflammation=(. Iaf vi åkte in Akut med henne, dom konstaterade att Minella hade en förhöjning på Fontanellen men att det berodde på att hon var så andsträngd i andningen och att feben var så hög. men för mig var jug bara skönt att dom inte trodde det var Hjärnhinningsinflammation, *EN STOR LÄTTNAD* Men dom tog  ett ynka blodprov *Syrabas* inget annat. Dom kollade henne inte i halsen eller i öronen eller sågot sånt utan Läkaren sa bara att hon hade Falsk krupp.. Hmm jaja tänkte jag, det är juh faktiskt inte så farligt.. Men Minella blev allt sämre på Måndagen och det slutade med att Minella Åter fick andvända syrgasen igen=( Efter ett samtal med en läkare så blev jag beådrad att kolla hennes syresettning och sjönk den så skulle jag ge minella syrgas, Och visst, Hon hade riktigt dålig syresettning så det blev Syrgas..


Det K'ndes så jobbigt att ge henne det igen efter en så lång tid hon inte har behövt den..
Men men det hjälpte henne iaf...

Tisdagen började bra iaf ett tag tills dom ringer från dagis och säger att jag var tvungen att hämta Izac, Eftersom dom trodde att han hade maginflunsa, Men där hade dagis fel igen, Det är nemligen så här att Izac är laktosintollerant så det är därför han är dålig i magen, Men dagis har väldigt svårt att just lyssna på det örat. Men vi var iaf och hämtade honom och efter två timmar ringde telefonen igen och det var dagis, Då fick inte felicia vara kvar på dagis, Utan jag var tvungen  att hämta henne med eftersom dom nu påsstod att hon var smittad. Men hur kan det vara så svårt att skicka hem Felicia samtidigt med Izac,  Nej utan vi väntar i två timmar istället... Dåde jag och älsklingen blev förbannade, Men jag kan säga att Björn var den som blev Mäst förbannad, Han ringde rekton på dagis och var inte så speciellt glad. Men det slutade iaf med att Felicia fick gå tillbaka till dagis dagen efter, Men Izac fick vara hemma med mamma och mysa med mig...


Minella hade fortfarande hög feber men vi försökte ta en liten promenad tillsammasn med Carro och Casper=) Sen hände det väl inte mkt, Det galma vanliga städa och tvätta stod på Schemat....

Onsdagen:
passade jag på att klippa mina snygga grabbar=) Izac skulle ha precis likadant som älsklingen hehe..



Tordag: Idag bjöds dagen av mkt lek och en härlig prommenad, Vi var ute nästan hela dagen, Det var så härligt väder.. Izac var lagomt trött efter att ha varit ute och lekt



Dagens bild på Rallykalle Izac=).

Fy vad det märks att man var uppe tidigt i morse, Det blev en ganska osammanhängande text. Nästan så man skäms. Men jag skyller på tröttheten...

Bjuder på lite bilder istället för att fortsätta skriva...
Önskar alla en toppen natt=)



Puss min älskade lilla syster säger Izac=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0