Fredag, Dygn 2

Fredag och min andra natt på jobbet och mitt andra dygn utan sömn ^-^ Idag har vi haft en riktigt underbar dag med grannarna och barnen♥
I morse hämtade jag våran lilla Minella hos sin pappa efter jag hade slutat, Sen tog vi en härlig prommenad hem för att vi skulle försöka sova lite, Eftersom jag jobbat natt.. Men så blev inte fallet, utan Minella var hur pigg som helst när vi gick hem, Hon satt så nöjd i sin vagn och pratade och lekte..
En mkt nöjd minella i morgonsolen ^_^

Väl hemma hade minella fortfarande bestämmt sig för att inte sova, och jag kunde juh inte gå och lägga mig när minella inte sover.varje gång mamma försökte säga till Minella att vi skulle sova så blev jag bemött av en jätte pigg och glad bebis..
..
EN TRÖTT BEBIS VAR HON IAF INTE!

Så det blev stor städning hemma samt massa kaffe... Efter städningen kom bäste Carro över med snoddas till kaffet *Tack underbara * Sen fick minella följa med  Carro på en härlig prommenad i vårsolen och för att hämta hennes lilla son från dagis. Då först somnade minella och sov i 45 min *tack för den unge* Medans Minella var med Carro så skulle jag försöka sova. Men ikke sa nicke, det blev ingen sömn inte, och har fortfarande inte blivigt det =( Men nu kan man juh iaf inte sova eftersom jag jobbar... Men men skitsamma
Senare på kvällen gick vi grannar ner och käkade en gemensam middag, Alla barn var som tokiga gamar, Dom sprang, lekte och man såg hur glada barnen var att få leka tillsammans♥ tänkt er En Pizzeria med tre familjer som ska äta med små hulliganer hehe tro mig det var livat, men vadå det ska höras att det finns barn i närheten♥.
Sen efter det blev det lite lek innan sängen, Barnen somnade nog på två röda, Tror knappt dom hann lägga ner hivudet på huvudkudden *Skratt*
Sen blev det mys i soffan med min älskling innan det var dax att åka till jobbet igen... Nu är man inne på andra natten, men man känner i kroppen att man inte har sovit. men i morgon får lägga mig i sängen och sova, Sen om vädret tillåter blir det en ute dag med barnen med massa bus. men med dessa rader så har jag haft en helt underbar dag med familjen och Vänner. Carro tack för hjälpen idag med Minella,Fast det inte blev som man tänkte sig men ändå. Tack för din omtanke♥♥ Nä nu måste jag göra något för att inte bli trött

//En trött MaDdE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0