Måndag!

Helgen: Helgen har varit en toppen helg med gott sällskap och mys med barnen. Fredagen började med att jag jobbade natt. så den dagen hände det väl inte så mkt,
Lördag:
Kom hem i från jobbet och var grymt pigg måste jag säga, Visst jag hade inte sovit något sen kl 9 i fredags men kaffet gjorde susen, När jag jobbade natt.. Men åter till saken. Jag var grymt pigg när jag kom hem, Jag kunde verkligen inte sova så vi bestämmde att vi skulle åka och Fixa bilen hos Robin och Lollo. Då passade vi på att hälsa på där med. Fats jag rekonenderar inte 9 personer i en liten 1:a hehe. Men vi hade en trevlig dag med mkt bus, Jag lollo och barnen var ute och lekte nästan hela dagen=) Medans Grabbarna var och Fixade bilen... Sen på vägen hem kan jag lova att min trött het kom, Jag försökte hålla mina ögon öppna, Visst jag lyckades tills vi kom hem och lagt barnen.. men kl 23 så la jag ner huvudet på kudden och sen minns jag inget mera hehe *Då är man trött* över 24 tinnar vaken hehe härligt.. men men....
I Söndags var vi och badade.. Men ni kan juh skriva upp att minella somnade utan några problem när vi kom hem. he he hon sov från kl halv 6 till klockan 6 i morse utan att vilja ha någon mat under natten=) Så mkt som barnen plaskade i nattnet var det inte så konstigt att alla barnen var trötta=)
Vi har till och med fått min son att kunna leka i vattnet igen han hade flyt plontoner och armpuffar på sig och han simmade runt bland alla folk så glatt.. Hehe Felicia har inte så mkt kvar nu till att kunna simma.. Med lite mera träning så kommer jag har en tjej som simmar=)

Bilder från Lördagen:







Tre Nöjda barn fast min son kunde juh ha sett lite mera road ut!


Måndag:

Jaha då var denna dag slut.. tack och lov för det! Idag har det varigt en kämpig dag på jobbet,
Inte en lugn stund kan jag lova. varfr gång jag försökte göra klart min städning så var det något man skulle göra igen! Men men..
Min dag har bestått av städning. Jag har städat 3 rok och får inte glömma balkongen hehe
Men men nu är det väl städat, Så den som klagar på detta kommer att få höra det med ett brak!
Hade med min minstingen till jobbet, tro mig det är inte alltid lätt att ta med sig en 9 månaders tjej till jobbet, När hon ska ha uppmärksamhet, Men som tur var så fick hon följa med Johanna ner på stan ett tag så jag fick sköta mitt jobb ordentligt...
Nu är man iaf hemma och funderar helt allvarligt på att krypa ner i soffan med en god kopp the och bara känna lugnet. För ni tror inte jag tod det lugnt när jag kom hem ifrån jobbet.. Nej då Då var det middag till barnen som skulle göras och sen tvätten var tvungen att vikas.. Men  Nu är det en maskin igång och torktumlaren är oxå igång så nu kanske jag kan få min kväll... Önskar alla en toppen kväll...



Minella på mammas jobb!
Hehe






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0