Tillbaka igen

Tillbaka igen efter ett händelserik uppehåll!
Ja vi kan juh börja med att tala om att jag varig klantig igen och skadat knät när vi var på Elmia=( Det var juh mindra kul, Kan jag juh påstå...

Ett smak provpå mitt blå slagna knä skratt!

Men men Elmia var roligt så länge det varade.. Gick i två timmar ich försökte få bort smärtan men det gick väl inte så bra, så tillslut fick jag träffa sjuktieamet och skickade mig direkt till sjukhuset=(
Men det är en annans historia....
Men iaf barnen tyckte Elmia var riktigt roligt, Med massa bilar och barnen hade så stora ögon *Helt underbart* ^-^

Nu är man iaf sjukskriven och massa dööööööö tid *Fy* gillar detta absolut inte, jag hatar mina krykor och mitt knä just nu men men, jag har iaf kunnat tvätta en hel del idag, Passade på att hänga ut tvätten på balkongen...

Hmm vi har iaf varit i Mjölby hela helgen=) och träffar min bror och hans flickvän. Det var väldigt mysigt. få se om vi kanske ska flytta ner dit.
första grillningen är iaf gjord medans vi var nere i Mjölby. att maten smakar godare ute det förstår jag inte men iaf det smakade riktigt gott ^-^..

Barnen i bild medans vi väntade på att grillen skulle bli redo=)

Älsklingen höll i grillningen=) Jag menar där han ska vara skratt=)

Det finns massor mer att skriva men orkar itne skriva mera=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0