Tisdag Onsdag!

Jaha då börjar vi med tisdagen då:
Ja vad ska man säga om den?! Jo jag hade häcken full med saker som behövdes göras. Tex att plantera om en j'vla massa blommor! sen tvätta fönstren och sen försöka göra andra saker medans en satt och ropade på mig..
Hmm ja gårdagen var ingen bra dag för mig. Inte nog med att det var massa att göra på jobbet, Så kom inte bussfan, och jag missade bussen till Oxelösund. bara det gjorde mig rosenrasande... men men man ska inte klaga..
Väl när jag kom hem var det att slänga i sig två mackor sen väntade sängen=)

ONSDAG:
Ja morgonen började juh roligt eller inte Först så skulle jag iväg till Bvc, men vart var vagnen då. Jo den står i bilen så då ringde en arg Bvc kärring och skälde lite på mig. Och sen så skulle ejag ha varit i Etuna i dag med Minella men den tiden glömde jag ocå bort.. Gud vilken bra mamma man är.. Not.
Men fick iaf en ny tid till Bvc. typ den Enda dagen man är ledig hehe.. Men det är bara och gå dig och se glad ut...
Ja och idag står det Städnig på schemat här hemma, Som alltid när jag är Ledig. Annas blir ingenting gjort. Nä bäst att sätta igång så man hinner med det innan resterande familjen kommer hem!


Ibland vet man inte om man ska skratta eller gråta men jag väljer att skratta i stellet för att gråta!

///Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0