Tjaba tjena hallå=)

Då sitter man här igen då och jobbar natt.
Denna vecka har varigt total kaos med hela familjen sjuka=(.
Nu är man fruktansvärt trött på allt som har med sjukdommar att göra...
Men men jag ska inte klaga , det finns faktiskt som som har det betydligt värre. har juh iaf haft Älsklingen hemma tillsammasn med mig.. Men ni vet juh hur karar är när  dom är sjuka*Fniss* ^-^ Ingeting är värre än dom. Fast ska inte klaga, utan i morse hade han faktiskt gjort frukost som stod dukat på bordet och han hade gjort morgon kaffe med. Helt underbart.. Det brukat faktiskt inte vara så, Utan det brukar faktiskt vara jag som är uppe med tuppen och tar hand om frukosten, barnen etc iaf när det är helg. Men inte denna gång. jag gick upp och gjorde välling till Minella halv 7 i morse och gav henne den medans Älsklingen var och lämnade dom stora barnen på dagis. Sen la  jag henne igen och både jag och Minella somnade som klubbade sälar hehe.. fast skönt va det.. den ända sömnen man får när man ska jobba natt. jag har inte tid att sova på dagarna. utan får man gå upp tidigt på morgonen när man ska jobba natt är det bara och ta det..
Men men åter till saken. Nu har jag försökt SANERAT hela lägenheten från alla dessa J*vla mag bakterier.. Nu hoppas jag eneligt att det är sjut på alla dessa sjukdommar.. Jag har inte tid nu att vara sjuk.. Bara en vecka sjuk var illa nog..Det var itne bara vi som var drabbade av dessa mag sjuksommar, Utan svärfar drabbades. Ungarna fick iaf gå tillbaka till dagis i onsdags och dom var hur glada som helst. Det finns inget tråkigare än att vara hemma med sina föräldrar när man är frisk och kan gå på dagis.. HEHE fråga min äldsta dotter ^-^
Nu helg, snart igen Måndag igen. Det innebär ny vecka, och då börjar mina monster pass.. Har synat mina scheman och tro mig det är inte lite tider. som jag jaf skrev tidigare idag, Att ha dubbel jobboch vara tre barns mamma är ingen bra kombination, Men den är till för att lösa. Det ända problemet jag har just nu är att hitta någon som kan ta minella när jag jobbar. OCh det är juh inte det lättaste. Men men på ett sett löser det sig får jag hoppas..

Fråkigt när det inte finns något att göra. Man sitter här med datorn i knät och med kaffet brevid mig.. Fast ska inte klaga.. Jag har juh bloggen, facebook och kaffet nära till hands *Skratt*

Tänkte Bjuda på en bild som det kan se ut
när minella absolut inte tänker eller vill sova fast mamma måste sova JUST FÖR ATT HON SKA JOBBA NATT!

Vadå ska jag sova? Skulle inte tro det morsan!


Jag och Mienlla uta i solen.. Försökte att bli piggare fast det kunde man juh glömma...
Vi satt ute och väntade på att Pappa skulle bli klar med att byta till sommnardäck...
Lite bildbevis hehe Fan mådde inte bra när han bytte däcken kan jag lova.. Men är man envis så är man!!!!


Nä nu ska jag ta och hämta lite kaffe och sen blir det en cigg och sen förtsätta jobba några timmar till!!
God Natt Sverige=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0