Dagen!

Idag tar vi äntligen iväg med Minella till sjukhuset och tog dom proverna vi skulle ta:) proverna visade att hon nu, bygger upp sina dina blodkroppar. Ett stort framsteg. Helt underbart att se, att allt går framåt för henne:). Idag vägde fröken 5605g och huvudet har inte växt mkt heller. Och det är ett stort plus, eftersom Minella har en liten vätske samling i huvudet... . Vi var och hälsade på min älsklings farmor i dag som oxå ligger inne på sjukhuset efter en olycka:(. Va mysigt att träffa henne och hon fick se hur stor nella har blivit., fast jag och Minella fick egentligen inte följa med in och hälsa på.. Men men.medans vi ändå tar inne i nyköping så fick vi våra ärenden gjorda. Va dax för det nu.. Skratt.. Nu äntligen har dom börjat med köket och hallen:) idag har dom spacklat väggarna.. Jag tror helt allvarligt att det kommer bli super snyggt... Annas har dagen bestått av att ingenting alls. Barnen var jätte glada att få komma tillbaka vill dagis nu efter dom varit hemma och varigt sjuka:(. I morgon väntas jobb igen och resterande veckan oxå... Ja man kan snart kalla sig för arbetsnarkoman.. Skratt. Nä nu ska jag dö i soffan och sen väntas sängen.// Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0