Egen tid!

Nu ligger alla i sina sängar och sover till och med min älskling,
Jag passade på att ha EGEN tid, Tid där jag bara behövde tänka på mig *Madde* och ingenting annat.
Jag förstår ine varför jag inte gjort det tidigare, Att bara någon gång i bland att bara tänka på mig och ha egen tid..
Hur som haver, jag tog ett långt och härligt bad, med levande ljus och bara slappnade av. Släpte alla tankar på allt och bara njöt. Ni anar inte hur skönt det var.. Kändes som jag fick tillbaka så mkt kraft, Jag inte visste att man hade.. Visst det är inte en lek att ha 3 barn. Den som påstår att det är lätt alla gånger snackar bara skit. Visst Kan allt vara vara helt underbart och allt kan funka. men det finns dagar som allt bara är KAOS.. Jag tackar den underbara personen som faktist sa  till mig idag att "Man behöver ensam tid"  utan att känna skuld för att man unnar sig det. och tro mig efter den stunden känner mig som en helt annan människa. Även fast det bara var nån timme,  jag bara tänkte på mig själv. Men den timmen var guld värd=)
Tack Ann!



Annas har dagen gott åt till annat, Idag tex har vi varit på Bvc och vägt Ella..
Hon växer iaf, fast hon går inte upp så mkt åt gången i vikt, Men hon går iaf upp=)
Idag vägde damen 5770g och var 61,5 lång.. Så framåt går det iaf♥
Annas har dagen gått åt att tvätta och Fixa hemma nu till helgen, Fast jag kan juh oxå säga att det är fan inte roligt att fiza hemma när man är förkyld, Fast det är bra att hålla igång oxå, För då svättas man ut alla Basiller=) Men snart är all tvätt tvättad igen efter magsjukan som min dotter hade=(...
Sååååå skönt..
Ja vad mer kan man skriva om.. Jo! i onsdag jobbade jag natt igen. Det gick ganska bra faktist.Öven fast man är förkyld. men jag hade juh trevligt Sällskap och vi satt och pratade =)
Sen när jag kom hem, Möttes jag av min underbara Svärfar. Som hade varig barnvakt ett litet tag, Eftersom min älskling och som stora barnen redan hade åkt till dagis respektive JObb, så passade han Minella=).. Han var till och med så snäll och stannade kvar lite längre så jag fick ta en Dusch.. Efter duschen vaknade fröken och ville ha mat, hehe bra tänkte jag.. Då kanske hon vill somna om igen efter det,, haha, trodde jag ja. Men Ella hade en helt annan mening om den saken. Hon skulle absolut inte sova, Utan hon skulle vara vaken och Busa med sin mamma... Då va det bara att vara vaken och leka och busa med henne. Efter lunchen så tänkte jag att Yes nu kanske minella vill sova middag, Så jag gick upp med henne och henne, Visst hon somnade så gott efter all bus. Jag passade på att lägga mig då, så jag burrade ner mig i täcket och kände hur man lätt var på väg att somna, occh precis då, Vaknade Ella och ville inte osva mera den dagen.. Hehe tack Minella tänkte jag då! hehe Roligt med barn!!!
men men

Juste Minella har fått en liten Kusin i Ondags morse. En liten tös till i familjen. Ett stort Grattis till dom stolta föräldrarna Johan och Sandra till deras lilla Elli=)


Nu har det börjat att visa sig att man rör sig ganska mkt! nu har man inte så mkt bebis mage kvar efter Ella

jag har inte gjort så mkt för att se ut så här, Utan jag tror mer att jag glömmer bort mig själv och sen att jag rör på mig hela tiden=) men men Nu har jag lovat att jag inte ska gå ner mera i vikt=)

jaja nu har jag skrivit av mig lite=)



Nu tänker jag ta min sista cigg och sen krypa ner i en nybäddad säng och bara sova=)
//M@dde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0