Fredag,Lärdag!

Igår hände det ganska mkt här hemma=)
Vi har på börjat lite smått med små renoveringar lägenheten..
Känns ganska bra att få göra lite som man själv vill, fast vi bor i en hyreslägenhet..
igår bytte vi ut dom fula knopparna på alla luckor i köket=)

Så här såg det ut föra vi bytte ut dom!


Så här blev det när det efter vi satt upp dom nya handtagen=)

Blev bara skillnad att byra ut handtagen=)

På måndag ska dom komma och tapelsera om köket och hallen=) Sen har vi frågat hyresvärden om vi får tapelsera om i vårat sovrum och vardagsrummer så som vi vill ha det=)

Här kämpar han med att få upp som nya handtagen fast han va dålig.


Fast det märktes på kvällen att han verkligen inte mådde bra, Tur att han har en flickvän som kunde hjälpa honom så han fick vila...

LÖRDAG:

Morgonen började med att Minalla vaknade vid halv 9 *Sovmorgon* hihi
Det tackar man inte nej till..
Men jag gick ner och gjorde lite mat till henne och gav henne det, Sen la kröp jag ner i sängen igen och bara myste ett tag.. Sen blev det frukost, Och min älskling är fortfarande sjuk, Har ni inte sett ett spöke förut så ska vi se honom, Han är blev och han är som en värmekamin... Inte ens minella ville ligga intill honom *Inte så konstigt*
Men svättas juh i hjäl när man ligger brevid honom.. Men fick en mys bild på dom i morse=)<3
Pappa sover och Minella ligger och tittar på film. Precis som dom andra barnen gjorde=)
Fast det var inte bara pappa Minella myste med. Utan Ella låg och myste med storebror oxå..

Han försöker hålla hemme rätt men han sprattlar juh så mkt så det var lite svårt att hålla henne, fast han är en duktig storebror=)

Nä nu ska jag ta hand om min sjukling till pojkvän hehe
//madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0