God kväll världen:)

Nu har äntligen kvällen kommit dom stora barnen sover gott i sina sängar:). Felicia är sjuk igen,efter en vecka på dagis så var det dax igen:( Själv sitter man i soffan och väntar på att få börja jobba... Idag har man varit på samtal, samtal är inte alltid roligt men ändå. Det kanske kan lösa saker... I dag kom papper om Felicia, i sommar börjar min stora tjej på 6-års:). Det är nu man märker hur snabbt barnen växer upp.. När hon fick höra att hon äntligen ska få börja på "skolan" hon sken upp som en sol.. Hehe min underbara unge... Annas har dagen varit ganska lugn, kanske för lugn i min smal. Fast nu på fredag är det fullt ös medvetslös. Jag Förstår inte hur jag ska hinna allt. Men det ska gå. Det ska jag se vill hehe... I morgon är de dagis för Izac och sen iväg och jobba, plus ha möten på jobbet. Hehe ja jag kommer juh vara lagomt pigg i morgon.. Not... Men men vad gör min inte för familjen... Hehe jag har blivit riktigt duktig. Nu i tre dagar har jag gått istället för att åka buss till det nya jobbet. Jag går i från där jag bor och hela vägen till peterslund:) .. Fast tänk er lilla kaxiga Madde som faktiskt är mörkrädd, *tror det var en liten bekännelse* men jag går mitt i natten helt själv genom mörkret och skogen:) Hehe men det är bara att gå, för annas kommer man juh inte hem... Hehe visst är jag duktig eller inte skratt. Nä nu ska jag brygga lite kaffe sen väntar jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0