Helt Fucking, otroligt:)

Helt underbart, jag som aldrig lyckats med något i livet, har äntligen sett ljuset bland det mörka, i dag var jag på arbetsinterjuv:) för att kunna försörja familjen:) och jag fick svar på en gång:) jag fick jobbet. Äntligen lyckas jag med någont. Jag kan inte beskriva med ord hur glad jag blev. Äntligen kan jag känna mig nöjd, jag kan hjälpa till att betala räkningar, handla mat och kläder vill barnen:) bara känslan att det folk säger om mig om att jag inte kan, kan jag skratta sakt i ansiktet:) fy fan vad jag mår bra nu... Härligt... Inte bara det som har hänt i dag. I dag har vi träffat prästen och familjen som vi ska döpa Minella med:)... Nä nu ska jag bara njuta av att vara glad ett tag:) kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis till nya jobbet! Det är du värd!

2011-01-13 @ 19:47:53
URL: http://mamzterblog.soclog.se
Postat av: Svar.

Tack Hanna. Det värmer att höra:) kram

2011-01-15 @ 21:35:36
URL: http://maddeedevarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0