Lördag!

Nu har äntligen kvällen kommit. Fast det har inte hänt så mkt.. Barnen har busat, lekt och tittat på film mäst hela dagen. Själv har min fixat och donat hemma. Fixat innan vardagen kommer igen:).. Nästa vecka blir det massa jobb. Först på tisdagen jobbar jag 8-16 och sen 23-01:) fast jag ska inte klaga. Jag kan unna mig och barnen saker och jag kan betala saker:)... Idag har tvättmaskinen gått varn. Två små olyckor hade hänt i morse. Passade på att tvätta björn tjejers kläder som dom hade med sig:) så när dom åker hem till sin mamma, kommer dom vara helt rena.:).. Härligt härligt. Jag har gjort mitt i dag. Har mysmongot Milo här oxå. Det första han gjorde när han kom hit, var att spy mer hallmattan. Hehe ja han ville bara visa sin glädje att han fick komma hit.. Eller något sånt hehe... Nä nu ska jag ta mig en härlig dusch och sen ska jag bara mysa i soffan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0