Lördag,söndag.

Ja nu sitter man har igen! Tog en pause från mitt pysslande. Igår hade jag Izac Lenore och Minella bara en mys dag. Medans dom stora tjejerna var tillsammans med björn, Iwar och kevin till busiz:) vi andra var hemma och myste. Vi gjorde våfflor med massa sylt på:).. Sen dansade jag och barnen och hade det riktigt mysigt... Hehe helt otroligt vilken energi barnen har, jag var helt slut efter att ha dansat med barnen. Minella ville absolut inte vara någon annan svans en hos mamma. Varje gång jag försökte lägga damen så skrek hon bara. Så jag fick ha henne i famnen och dansa med dom två andra barnen. Men det gick det med... På em. Kom dom andra hem och jag började med maten. Igår blev det pasta med köttfärssås. Sen blev klockan dax att sova för barnen. På kvällen fick vi besök av Iwar, vi spelade kinekt och bara hade det trevligt:).. LÖRDAG: En lång natt, kl 3 i natt fick vi en trevlig överraskning, dom stora tjejerna spydde i kapp:(.. Det var bara upp och ta hand om olyckorna. Fast man var absolut inte pigg, måste jag säga! Men men jag tog barnen och björn fick torka... Men men sen tog det tre timmar, så var det dax igen. Fast då gick jag upp och tog hand om sakerna... Dom andra barnen vaknade tid 9 och då var det bara och gå upp. Minella ville ha mat, och dom andra små ville oxå ha frukost. Men tyckte så synd om dom trosa tjejerna, dom får vätskeersättning. Men så klart spydde Felicia igen:( efter frukosten tar det bara att ta hand om alla lakan, och sprita sängen, nu går tvättmaskinen för fullt. Satte tjejerna i badet och duschade dom. Medans dom små sätt uppe hos pappa och tittade film, eller rättare sakt, barnen tittade och pappa sov... Men hur som haver. Nu är barnen duschade och fräsa :).. Sen knäckte jag extra som Massör oxå till min sambo.. Tänk vilket lycks dom har har hemma. Tänk den som fick den lycksen... Nä ikväll blir det egen tid. Det tycker jag att jag är värd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0