Minellas Dop!

Nu är det äntligen klart=)
Idag har vi haft dop för våran lilla tjej..
Vill tacka alla som kom för att fira hennes dopdag...

Morgonen började med mkt stress för att kunna bli klara i tid eftersom våra gäster skulle komma redan vid halv 1..
Med mkt stress började jag iaf  med tårtorna som inte blev som jag ville att dom skulle bli..=( Så  här blev den första tårta tårtan jag gjorde!

Andra tårtan

Den ser inte ut som jag ville att den skulle göra, Men tydligen smakade den gott iaf=)
Blev absolut inte nöjd över tårtorna men men,,

Sen började stressen. Alla fem barnen skulle dustch och få på sig sina fina kläder, Men det gick väl inte så smidigt som jag hade hoppats på... Men till slut fick alla barnen på sig sina kläder och vi kunde åka till Kyrkan..
Vi var som alltid strax innan dopet skulle börja, Vi fick på minella sin dopklänning och vi kunde andas ut, Minella var absolut inte den gladaste... Hon visade sitt missnöje i början av dopet, Sen lugnade hon ser sig och var knäpptyst när hon fick vatten över huvudet=) hehe. Fats när en tjej skulle börja sjunga, Så började minella oxå XD. Jag tror alla i kyrkan hörde mitt skratt. Let kekade liksom lite hehe. fats tjejen som sjöng det gjorde hon verkligen bra. Hennes röst var ren och man märkte att det där med att sjunga det var hennes grej=)..
Efter sermonin var klar åkte vi alla hem hit och fikade. Fullt hus kallas det.. fast mini va totalt slut efter dopet så hon somnade och vaknade inte för ens vid 7. Då ville hon bå ville hon dock bara ha mat och sen somnade hon igen.. fast är grymt nöjd över dagen, Fast besviken på min bror som inte kom på dopet=(.. men men är ganska van vid att bi besviken!

Lite bider från dopet                                         



Minella var så snäll när dom satt vatten på huvudet på henne=)

aHär är hela familjen samlad=)
Hela familjen med Minellas gudmor=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0