Ogillar!

En nu dag har blivit förmiddag, sitter på andra jobbet nu och är tok förkyld:(.. Fan! Jag verkligen ogillar detta. Tror jag har feber, fast det få så vara. Måste jobba ändå. Har inte tid att vara sjuk nu. Men Men så är juh det. Dagens om alltings jävulskap.. Fast snart är det helg:) får väl försöka bli lite piggare tills på lördag.. Tror jag behöver en stor dos iprem och treo för att piggna till.. Kl är snart 12 och jag har många timmar kvar innan jag slutar. Fast jag ska inte klaga. Vi behöver pengarna och så.. Har jag tur så slutar jag vid 5-6 i dag.. Då är det hem, laga mat, duscha lägga barn och sen väntar nog sängen för mig.... Nä ska sluta klaga, det finns faktiskt folk som har det värre än mig... Nu väntar fortsätt jobb... Önskar alla en toppen dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0