Söndag,Måndag

jag är lite sen att skriva, Igår var vi nere i kalmar. Fy fan 62 mil på en dag det är ingen höjdare måste jag säga.. fast resan gick faktist smärtfritt. Barnen var helt underbara, var inte mkt bråk eller skrik på dom. vi åkte här i från vid halv 1 i går och kom inte hem förens halv 9 på kvällen, Då va det tre stycken barn som somnade väldigt gott i sina sängar=) vi var nere och bytte bil. Så nu är vi ägare till en v40 i stället för en 855.a hehe fast det kändes juh lite konstigt att 855.an ska slaktas hehe. Så mkt tidn min älskling har lagt ner på den, så kändes det lite små konstigt hehe...
Men men nu är det gjort iaf=)

MÅNDAG:
MMM skönt med sovmorgon måste jag säga.. Är hemma med stora tjejen som fortfarande inte är helt bra efter magsjukan=(. Eftersom idag börjar min älskling på sitt nya jobb så var det ingen annan som kunde vara hemma med henne, Fast det kan vara ganska skönt att få vara hemma oxå och plocka lite..
Hehe Idag fick Ella prova att sitta i barnstolen för första gången=)
Och det gick faktist bättre än förväntat, fast vi måste juh bädda in henne eftersom hon fortfarande är så liten...

Duktiga tjejen XD...

Nu ska ställa mig och spela lite Kinekt tillsammasn med Felicia, Så man får lite tid med henne, Nu när Ella ligger och sover...
Hoppas verkligen det har gott bra för min älskling,  Första dagen på nya jobber, hehe Ni skulle ha sett honom igår han var ganska nervös måste jag säga *Skratt*

Kanske skriver mera i kväll får se vd tiden säger...

Önskar alla en toppen dag//madde



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0