Trött trött trött!

Fy vad trött man är på kvällarna när det har varit mycket på jobbet! Både igår och idag har det varit bråk mellan mig och den jag jobbar med. Lusten går ur en kan jag lova.. Och det gör det inte lättare att man tänker så mkt på massa saker... Men men det hör egentligen inte hit. Men ändå. Känner att jag bara behöver skriva av mig. Det kan vara ganska skönt vissa gånger att bara låta tankarna försvinna iväg i skrivandet.. Idag har jag iaf jobbat och sen efter jobbet åkte vi hem vill björns bror och sambo. Fick klappa bebismage..*myspå hög nivå*:) vi blev bjudna på mat där. En trevlig kväll efter jobbet. Hehe i morgon ska man börja plocka bort saker från väggarna och möbler i hallen och köket:) för på måndag, så dom komma och tapelsera om köket och hallen.:) ska bli skönt att äntligen få det gjort, vi har väntat över ett halv år på detta.. Det ska bli skönt att slippa störa sig på all tapet som har lossnat:(... Sen ska jag på börja mitt projekt med baren rum. Vill göra lite nytt. Och tjejernas rum är nu bara tråkigt och med ingen struktur. Så är det oxå i Izacs och lenores rum. Oxå bara tråkigt. Så lite smått och med små förändringar kan det bli toppen tror jag.. Men men får bli senare när pengarna och ekonomin finns:). Nä nu ska jag mysa mer mig i soffan och dö lite tror jag... // Madde


En trött madde på jobbet!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0