1/6-11

Hmm kanska ska skriva lite, Man har blivigt så dålig på att uppdatera sin blogg! men ska försöka bli bättre på det iaf. I lördags var vi på dop, Då döptes lilla Ellie,





Dopet var mkt vackert och lilla Ellie var så duktig genom hela Dopet=)
En mysig dag måste jag säga, Hela familjen våran familj var samlad.och det betydde massor att det inte bara var
vi utan att alla barnen var med=)

Två av våran underbara barn <3

Minella fick träffa alla sina kusiner i lördags med på hennes pappas sida. Så i söndags bestämmde jag mig för att Minella bara ska heta Efter sin pappa,Då är hon en riktig Ervik... =)

Minella och Kusinen Adam
Inte nog med dopet i lördags, så hade vi en riktig tjej kväll jag, Carro och Wanessa. En helt lyckad kväll måste jag säga=) Vi började med att bara vara hemma hos Carro sen slutade vi i Nyköping=)

innan utgång=) Två fina tjejer

Två av mina underbara tjejer=) Tack för en het super lördag. Det måste vi göra om igen ^-^


Fast jag kan juh upplysa om att hoppa på kryckor och krogen det passar inte riktigt in. För fy fan vad svårt att gå på krykorna på krogen.. Men men Måste man så måsta man...


Idag är det onsdag och ett andra sjukhusbesök väntas idag, Igår var jag nere på Bvc och träffade barn läkaren med både Izac och Minella, Izac är dom ganska oroliga för=( Han har troligtvis Laktos, eller Gluten, Men att försöka så en tid på barnkliniken i nyköping är juh ABSOLUT inte lätt att få, 3 Månader väntetid på att få träffa en läkare med Izac, är förfan helt jävla otroligt. och att dom kräver en remiss från läkaren vi träffade igår. Varför kan dom inte bara lyssna på vad föräldrarna har och säga. Men men jag hoppas vi får en tid snabbt.. Att gå på toaletten 6 gånger om dagen och göra nr 2 är inte bra.. Minella där i mot, hade dom inget att klaga på, Hon kryper, Står och sitter fast med sin egna lilla stil. Efter i lördags när hon träffade sin kusin började minella att resa sig  allt mer och mer. Får tacka lilla Adam för att han visade henne hur man ska göra ^-^.

Så här kan det se ut. Men jag var tvungen att hålla i hemme på den bilden. För hon skulle promt göra andra saker när man ska ta bild hehe..

Nu har vi iaf kommit hem ifrån sjukhuset. och vi har fått annan välling till minella nu, Eftersom hon spyr så mkt hela tiden, Har med hennes magmun att göra, Sen  ska hon få lite medicin
för sin andning oxå.. men det är juh bra för henne för hon kan juh inte ha Brekanylen hela livet heller! Men men annas fick vi Mvg på minella, En sprallig och tuff tjej är var hon är. Hehe *No shit sharlock* Det menar ni inte, Här är det fullt ös medvetstlöst när Minella är vaken hehe Hon är de barnet som har varit mäst aktiv och nyfiken=)

Nä nu ska jag göra lite nytta och sen unna mig en god kopp kaffe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0