Helt underbart:)

Hmm överlycklig är väl bara förnamnet just nu. Om tre månader flyttar vi. Då kan man äntligen börja om. Med ny lägenhet, nya saker etc:).. Lägenheten ligger dock bara 200 meter i från den vi bor i nu. Men allt bli mkt bättre för barnen. Barnen har en liten gård utanför lägenheten där dom kan springa och leka:) samt att Felicia kommer bo granne med sin bästa kompis:).. Just nu finner jag mina ord. Utan jag är bara jätte glad. Nu får man köra lite oxå saker. Bilder på lägenheten kommer nog lite senare när lägenheten är tom:).... Vi slänger allt skit som kläder som är förstöra,leksaker som är trasiga eller som barnen inte leker med. Så får man saker som är helt och rent:) nä nu ska jag ta det lugnt i soffan medans barnen sover. Fast saknar min stora tjej som är hos sin bästa kompis och ska sova över där.... Önskar alla en toppen kväll:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0