Lite allt möjligt ^-^

I Fredags stog våran älskade Lollo studenten.. Vi var i linköping och tittade när Lollo sprang ut:)

Här har vi studenten tillsammasn med min kära bror

Hon var inte speciellt nykter kan jag juh lova, Lite svårt att stå rakt hehe

Lollo visar upp den fina studentskylten som hennes systerv gjort till henne

Mina två älskade barn som var så fin klädda för Lollos skull!

Min underbara lilla gosse stod fint bakon mig och snyfftade lite tyst, jag frågade va det var, Och Izac svarade mig, Mamma jag vill oxå göra så1 Haha alltså min son ville oxå ta studenten. Jag kunde inget annat än bara skratta lite, det lät juh så förbannats gulligt, Och då sa jag lite fint till mina barn, Ni kan ocå ta studenten, men då gäller det att gå kvar i skolan, OCh barnen har lovat att som ska gå klart skolan, Vi får väl se, Det låter juh så nu men hur låter det sen hehe! Senare på Fredagen var det utgång, Var ute med lilla Lollo som inte alls var speciellt nykter hehe. Fast jag var iaf glad, Jag var nykter, och hade ingen baksmälla dagen efter, Men det hade fröken lollo. Men iofs man tar bara studenten en gång i livet. och då ska det juh så klart firas...
=)
En stycke Lollo♥
Denna förbannade tutan hördes nog över hela linköping...

LÖRDAGEN:
Då tog vi det mäste lugnt, Eller lugnt och Lugnt, Jag och Lollo städade och rensade lite i deras lägenhet. Det tog sin tid men bra blrv det iaf. Medans kärringarna städade så var grabbarna iväg och mäckade bil.. Barnen var med oss och att ha tre barn i en liten 1:a är inget och rekomendera, men det går, Problemet är juh bara att det är ganska trångt. *Men finns det hjärte rum så finns det stjärte rum*
Eller hur man nu säger ordspråket=)

Dom fick lite kvälls mys i soffan iaf alla tre!

Det blev en ganska tidig kväll iaf, men rätt nöjd efter dagens slit!

SÖNDAGEN:
var bara en slapp dag, Grabbarna åkte i väg för att förtsätta mäcka bil medans vi andra var hemma hos Lollo...

MÅNDAGEN:
Fick fint snabb besök av både carro och min underbara väm Mickis, När jag såg mickis så höll mina tårar på att rinna, var så länge sen man träffade henne, Helt underbart att träffa henne igen♥
men iaf, Minella fick följa med Carro och casper medans jag gick på
utväcklingssamtal med Felicia på dagis, Är så kul att höra allt positift dom har att säga, Men där i mot hade dom lite och klaga på Izac, men men..
Sen hoppasde jag hem till Wanessa och tog en kopp kaffe och snackade lite skit! Satt och hade en djup diskotion om våra kroppar hehe ja ett givande samtal hehe...
Sen blev det en sväng hem till svärfar och hjälpe till med att fälla ett träd=)
Minella vet jag inte vad som hade flugit i henne men hennes lilla mun gick i ett, Synd bara att man inte förstår vad hon säger. Men Felicia och Izac försökte lite snällt att förklara för mig vad hon sa, Men jag tror helt allvarligt att dom förstod inget heller!
En trevlig dag måste jag säga

TISDAGEN:

Idag har vi hinnit med ganska mkt ändå. Först så har vi för fösrsta gången satt Minella i gå stolen hehe

Lill fröken har inte riktigt förstått hur man ska göra men iaf, Hon tyckte det var jätte roligt att bara stå i den=)
Först hade åkte vi för att hämta mitt pass=) Så nu är det äntligen fixat^^ Då kanske man har den turen nu att vi ska kunna åka i väg till Bulgarien en vecka^^
Jag håller verkligen tummarna...
sen var vi och beställde tid till Björn när det gäller hans tatuering=) Så den 7/7 då ska han tatuera in tjejernas namn...
Sen hade vi möte hos våran blivande hyresvärd=) Det mötet gick strålande. Innan vi flyttar in får vi renovera köket precis så som vi vill ha det. Kan det bli bättre, och sen får vi sätta in ett bubbelbadkar i badrummet.. Denna lägenhet vi ska flytta in i kommer nog vara extremt snygg när den är helt klar=). Detta kommer bli super när det blir klart.. Var och hämtade mina troll sen från dagis. Sen hem och började med maten=) Nu är alla nöjda och glada, Barnen sover som små änglar, Nu ska jag sätta mig och ta mig en kopp the, och bara njuta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0