Nationaldagen!

Nu är snart denna dag helg slut. Det här varit fullspäckat hela helgen. Allt i från massa bus, mys med bästa Carro och Wanessa och i dag massa fix och trix:).. Helgen har annas varit bra, i lördags som sakt var fick vi skriva kontrakt för den nya lägenheten:). Och barnen fick njuta av massa bus med farmor och conny. Att barn har så mkt spring i benen, Det Förstår jag inte, önskar man själv hade samma energi som barnen. Men just nu tycker jag bara allt är tråkigt. När man inte kan vara ute och springa med barnen pga knät.. Snacka om att man känner sig handikappad:(.. I går fick jag äran att platta björns tjejers hår ^^. Dom blir alltid lika glada när det är klart.
Både Nemi och Lenore tycker dom ser ut som prinsessor.


Men dom ser verkligen ut som två:)..
Nemi drog en så skön kommentar igår när jag plattade hennes hår, Från ingen stans berättade hon att hennes pappa älskar fortfarande min mamma, man blev ganska lång i ansiktet måste jag juh erkänna. Men jag vet juh att alla barns dröm är att man ska ha båda sina föräldrar det ville jag oxå när jag var liten:/. Som jag svarade Nemi, Nemi:- Din pappa kommer alltid tycka om din mamma. Eftersom när man får barn så har man ett speciellt band till varandra och det kommer aldrig försvinna, då svarade Nemi: Men Madde jag ser inget band.
Tyckte det bara var roligt:) hon är en riktig funderare måste jag juh säga... Men Men åter till söndagen:) efter jag plattat klart deras hår så tar det bara och pussar och kramar och säga hej då till dom:( det är så tråkigt när dom inte kan vara har längre:( men troligtvis blir det att tjejerna kommer att få vara här oftare=).. Men söndagen fortsatte. Barnen sprang ute och lekte på baksidan med grannens barn, Inte en lugn atund på deras små ben,, sen väntades bad och sen sängen:) när barnen väl gott och lagt sig passade jag på att ha egen tid med Carro och wanessa. Vi sätt uppe hos Carro och tittade på finalen av bb och tog ett varsit glas vin:) måste säga de när vi tre tjejer börjar prata rinner bara tiden i väg. Men trevligt tar det iaf. Tack tjejer <3.. Och i dag då fick barnen vara ute hela dagen. Vi har varit ute hos Farfar och skruva bil, putsat motorutrymme och lister. Barnen fick roa sig med att springa runt och leka. En helt perfekt dag i dag måste jag säga:) så nu intar jag soffan med en kopp kaffe och njuter av kvällen. Önskar er alla en mysig fortsättning av kvällen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0