Nu är denna dag snart slut=)

Fy bubblan vad trött jag är idag. Två nätter på rad har jag inte kunnat sova ordentligt, Utan jag ligger och vrider och vänder på mig konstant helat tiden. Inte nog med att min kära älskling låg och hostade som en tok, Så hade vi lilla minella som absolut inte skulle sova utan kl 4 i norse ville fröken ha mat!*Monster*
Nu är snart denna fullspäckade dag över *Jag läntar*. Idag var vi varigt över hos Carro och Casper på morgonen för att lugna Izac lite och att han fick leka av sig med Casper. Men Ibland kan man juh faktiskt börja fundera på om Izac och Cabbe är syskon för Idag har dom ta me fan bråkat om allt.Men det är juh killar..Bad min underbara vän att sminka mig idag=) Detta blev resultatet=)

Man kan juh se bra ut någongång hehe.
Men vid lunch gick vi hem och jag lät mina två hemma varandra monster sova en stund innan. Stackars barn dom fick bara vila i 20 min, Sen var det bara att dra upp dom be oss iväg. Först en sväng in till polisen och fixade mitt pass^-^ och sen vidare in till sjukhuset med Izac. Minella fick vara med farfar medans jag och Izac var inne..


Izac var jätte duktig, Rädd fast duktig. Han sa ingenting när dom satte kanylen (Infarten) på honom för att kunna ta alla dessa prover som skulle ha. 8 rör tog dom på honom. Han satt så fint i mitt knä och tittade på mig, Han viskade några gge, Mamma får vi åka hem nu.Fast denna gången var jag med hela tiden även när som stack honom.. Annas brukar jag fly varje gång dom ska sticka eller ge barnen sprutor. Mammas Men nu är alla prover tagna och nu får vi se vad det visar..
Efter vi var klara på sjukhuset tyckte Farfar att Izac hade varit så duktig så han fick sig en väl förkänad glass, Kanske den sista glassen för hans del=(

En mkt trött och glass sugen Izac efter sjukhusbesöket!

Nu får vi bara hoppas att han slipper göra gastroskopi. Då kan jag lova er att jag inte kommer vara så speciellt kaksig, För jag vet hur jobbigt det är när man ska har gjort det, Fast barnen söver dom när dom utför det!
Men men  Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och sen hoppas jag få sova i natt!

Natti natti mina älskade vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0