Dax att skriva kanske!

Oj det var ett tag sen man satt och skrev hära. men det har hänt så otroligt mkt den senaste tiden, Så man hinner inte med att skriva.... Men ska försöka förklara tiden kort!
ja vad ska man börja, Äntligen har vi varit på återbesök i äkeltuna med Ella. Hon växer så det knakar och går upp i vikt. Men nu har dom börjat oroa sig om att hon inte rör höger armen som hon ska, Och när vi var i Äkeltuna, så fick vi träffa en sjukgumnast som ska utreda minella.. Hmm ja.. vad säger man, Inte gjorde det sken lättare att Bvc uttrar sig som dom gör heller, Bvc *Kärringen* ursäkta min dåliga svenska, men detta anser jag att hon är en j'vla kärring.. men åter till saken, Hon började prata om möjligheterna att Minella är en cp-skada, Eftersom hon inte rör båda armarna lika mkt, Men vad begär man av en förtidigt fött barn, som desutom bara skulle vara 5 månader.. Hmm ja förbannad och Ledsen kan jag lova att jag blev. fast jag visade ingen inför henne utan allt kom när jag kom hem!!!

Men men annas har väl tiden rullat på. Har haft fullt upp med sjuka barn.. Izac fick vara hemma eftersom hans munsås absolut inte ville ge sig och sen pga hans astma, men nu har vi varit hos läkaren med honom oxå och fått mera medeciner som han behöver...

Så här såg man ut=(




"Finns inge elakare en barn"... Min äldsta dotter är 5 år och redan mobbad, Det har varit en perjod då hon absolut inte vill gå till dagis, och vi har inte förstått varför. Men efter mkt krurande och pratande, Kom det fram tillslut. Hon har det inte lätt på dagis, Hon blir utsatt för slag och sparkar samt fula ord hela tiden =( för en förälder gör det grymt ont att höra. men problemet är att Felicia är alldeles för snäll och går inte och säger till fröknarna utan hon låter det vara, fast det märks när hon inte mår bra, För hon är som ett argt biiiiii som kommer flygande, Hon tar ut alla aggritioner  på oss vuxna.. Så är så fel. Det gör ont i hjärtat att veta att barn kan vara så grymma.. Där av texten *Finns inget elakare en barn* men nu hoppas jag på vändning, För jag vill iaf att hon ska ha det bra på dagis den sista tiden hon har kvar dör innen hon börjar skolan!!!


Till lite galadare nyheter...
I måndags fick äntligen min älskling fast jobb.. har nog inte sett honom så glad som när han betättade det på bra länge, Jag tror verkligen han behövde lite framgång..*Stort grattis älskling*

Jaha nähä..
Nu är det bara 5 timmar kvar innan man slutar. Sitter nämligen på jobbet och slööö surfar och passade på att ta mig tid att skiva lite. Sen är det bara hem Lägga sig och sova 2-3 tinnar som upp och jobba igen. Det var igentligen meningen att jag skulle jobba först natt som nu och  sen börja jobba 8-21  det skulle bli 22 tinnar i sträck. Men en annan tjej var så snäll så hon tig min 8.16 sp jag kunde sova lite innan jag börjar 16-21. I dag kommer Änglarna ocå Nemi och Lenore=) Få passa på och mysa när dom är hära.. Idag fick vi Nemi och Lenores dagisfoton som vi beställt. Så nu har man dagis bilder på alla stora barn och jag satt upp så fint på väggen.=)


Nä kanske dax att gå ner och göra lite kaffe, Så amn orkar 5 timmat till..

Take care//Madde


Grattis våran älskade dotter på 9 månaders dagen



Mina små monster, Minella skulle bara se om Izac var vaken genom att slå lite lätt i huvudet..
Morgon trötta barn. Släng dig i väggen. Här ska man vara pigga


En bild på mor och dotter


Tack å god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0