Oj länge sen man skrev igen!!!!

Hmm ja så sitter man här igen med kaffekoppen i ena handen och skriver med den andra=)
Här väl inte hänt så fruktansvärt mkt den senaste tiden, Mkt jobb och sjukhusbesök men synd och klaga måste jag säga.. Mycket sjukdommar när det gäller barnen, Izac och Minella har turats om att vara sjuk. Är det inte Astman så är det magen.. jag vet inte hur jag ska göra för att hålla honom frisk! Peppar peppar ta i trä Felica är faktiskt den som har hållt sig frisk. och det takar jag gudarna för... 

Förra söndagen hade jag en riktig mys dag med som stora barnen, Jag tog dom stora barnen till badhuset medans Björn hade med sig Minella=) Björn och Minella var och tittade på När hans äldsta dotter red.. och jag och mina barn var och badade. Fast jag kan juh säga att det var ganska kallt i vattnet=( Men barnen var totalt slut efteråt hade två barn som somnade efter vi kom hem tog kanske två min så sov dom hehe.
Igår var det mkt att göra morgonen började med PersonalMöte på jobbet och sen vidare till sjukhuset med Minella eftersom hon skulle ha sin RS-spruta. Sen åkte jag och Johanna  in och Shoppade lite kläder till Felicia samt fikade och sen unnade jag mig faktiskt ett par Jens=) Jag som inte hade några Jens, Men nu har jag det =) Lite kul att kunna gå i något annat en Mjukisar hela tiden hehe.. hehe. Felicia fick en mys dress och lite snygga linnen och leggins=) Nu mäsker man att felicia börjar bli stor! De vet det funkar inte längre med gulli gulligt utan nu ska det vara  strikt, och allt ska passa=)

Detta var iaf den den nya dressen och linnet hon har på sig är oxå nytt=)


Hmm idag har vi haft en mys dag iaf. Morgonen började redan kl 7 då minella ville ha mat, Sen fick vi sova ett tag till iaf. sen frukost, Sen blev det mys i soffan till Spindelmannen som Izac fick bestämma!

Morgon mys=)

Sen har vi varigt ute i solen och gott. Det var skönt att gå i solen med tyvärr blåste det ganska mkt så det var ganska kallt att gå iaf för barnen. Sen unnade vi oss att äta på resturang det var riktigt gott och till och med barnen åt utan några problem=). i veckan har det varigt fullt ös medvetslöst. med tak till golv! Men men ... Nu kommer det en vecka med massa jobb. utom på Tisdag för så väntas det sjukhusbesök med Minella! men annas är det bara jobb, jobb ,jobb. Fats mans ska inte klaga. Det finns dom som har värre! Nä nu ska jag ta och Mysa med familjen framför en film och Godis=)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0