Tjaba tjena hallå=)

Då är man åter tillbaka i skrivandet och på jobbet.
Natten som va var ganska lugn måste jag säga, Gjorde det jag skulle få gjort och sen blev det att sitta framför datorn och kolla runt, Fast i mellan varven blev det en cigg och kaffe...
Fast måste juh säga att det är grymt fint att se gryningen på morgonen ^-^

Passade på att ta lite bilder...


Tog denna bild kl halv 4 på morgonen

Denna vild togs halv 5 på Morgonen

På denna bild var väl kl lite strax innan 6 då en liten fågel satt och kvittrade i mot solen=)

Fast solen lurar en, bara för att solen är uppe så tror man att det ska vara varmt, Men inte alls kan jag säga, det var -4 grader ute när jag gick ifrån jobbet.
Men väl vär jag var hemma så myste jag ner mig i soffan brevid min älskling. Han hade varit vaken sen kl halv 5 Då våran dotter absolut inte skulle somna om efter att ha fått sin välling.. Lillfröken somnade inte förens vid halv 10.. Men men morgon mys säger man juh inte nej till när man är ner kyld, Då han är som en bras kamin ^-^.
Fick iaf sova i 45 min, Sen var det bara att gå upp och försöka se lite pigg ut iaf.. vi åkte in till nyköping och handlade lite.. Köpte ett par nya skor, *Som jag skulle ha gjort för mkt länge sen*

Det är absolut inget märkvärdigt märke på dom, Men dom är sköna=)
Hittade ocp ett par stövlar som jag så gärna skulle vilja ha, tror dom kan passa till mina nya jens, och till en av mina svarta kjolar=)
Men men man får väl se när man ska kunna lägga pengarna på dom. Fast jag säger det. En vacker dag SKA jag köpa dom=).

Efter vi varigt och handlat lite avnjöt vi en god härlig grekisk middag, Mumma säger jag bara.
Sen var det bara att åka hem och släppa av oss. för sen skulle älsklingen iväg och hämta hans tjejer som skulle vara hos oss en stund på kvällen. Fast måste medge att det är tråkigt när tjejerna åker ifrån oss. man är juh inte hela familjen när det saknas två tjejer=(. men men om två veckor kommer dom komma tillbaka och så får jag passa på att mysa hela helgen istället för bara nån timme.. känns bara tråkigt att man inte träffar dom så ofta, hade jag fått välja hade man juh träffat dom mera och tittat på saker. fast jag funderar på om man kanska ska ta som stora tjejerna *Felicia och Nemi* till badhuset och busa i vattner.. Det hade varig mysigt att kunna hitta på något en dag med dom stora tjejerna och sen en annan dag ta dom små barnen och hitta på något en annan dag. Men men jag vet juh att dom inte är där för att träffa mig utan sin pappa, men jag vill juh oxå kunna  visa att man kan hjälpa till och finnas dära..

En toppen dag iaf för utom att Minella vände ut och in på sig precis innan hon skulle gå och lägga sig *Tack för den televärket* 

Nä nu har jag lagt in alla räkningar på kontot, Hehe det är bra att ha med sig datorn till jobbet för då kan man juh sitta och fördriva tiden med att lägga in räkningarna=). men hur som haver
Nu tror jag det är dax för mig och ta mig en varm kopp kaffe och sen en cigg på det...







DAGENS CITAT (Så klockren)

Lev ditt eget liv ..För du ska ändå dö din egen död
Jag blir aldrig svartsjuk när jag ser mina ex med nya dejter, för mina föräldrar lärde mig att man ska ge sina begagnade leksaker till mindre lyckligt lottade människor;-))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0