Usch fy och blä!

Jaha nu har hela familjen varit drabbad av magsjuka=(.
I Måndags morse var det inte bara jag som hade vänt ut och in på mig, utan min kära sambo samt barnen hade oxå vänt ut och in på sig.
Riktigt kul att börja veckan med magsjuka *Eller så inte*
Men men nu börjar man komma tillbaka igen, Fick behålla maten vi åt idag iaf. Alltid något.
Idag fann jag orken oxå att ta tag i sakerna här hemma, tro mig hade ni varit här hade nu undrat om det var en bomb som hade smällt i lägenheten. Men jobbar man tre nätter på rad är man inte så pigg på att ta hand om hemmet heller.... men men nu är det en ny vecka och nya Arbetspass.. Vi börjar denna månad med nattpass=)

Hmm har funderat på massa saker idag. På tal om ingenting.
Men jag måste vara stans största monter helt enkelt. Jag har kontakt med en av mina bröder samt sambo. Men min andra bror som sa att han ville ha kontakt med mig pga barnen kan inte stå för att han har kontakt med mig! Varför? Det är stora frågan.
Så gräslig är jag väl inte. Det folk inte förstår är att folk kan ändras, Personen kan bli bättre på saker och ting.. men men det gjorde bara mig förvånad att folk inte kan stå för att dom vill ha kontakt med mig eller va det bara ett spel för att se hur vi har det nu! Inte vet jag men men. Och sen blir sut för att jag gratulerar min bror för att hans ka bli pappa... Jaja Är väl jag som är sjuk i huvudet!!! Men stör si folk på mig tycker jag att dom ska kunna vara så pass ärliga och säga det rakt ut istället för att gå bakon ryggen.. Men men vissa kommer aldrig bli VUXNA tyvärr...

Men men Lite nya bilder på mina sjuka små älsklingar....

Hehe två helt utslagna barn=) Mammas älsklingar

Nä nu ska jag väl inte klaga mera..
Nu blir det mys med min älskling i soffan sen väntas sängen ovh en arbetsdag i morgon=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0