Hmm

Jag vet alla ord som sägs bakon min rygg, Jag vet att mitt namn kommer fram allt för ofta när det kommer till min sk familj eller rättare sakt min mamma och hennes familj, Jag har tröttnat på att det bara är Felicia och Izac. Jag har inte bara två barn, Uatn jag har juh faktiskt en liten till Vid namn Minella.. Varför är det så svaår att hälsa till den minsta, Det var inte jag som började snacka så mkt skit om mig och min sambo, Om att vi inte kunde ta hand om barnen etc under dom här tre månaderna som jag låg inne på sjukhuset med den minsta=(. Jag vet att jag blottar mitt hjärta nu. Men jag kände det nu måste jag skriva av mig, Tårarna rinner medans jag skriver.
Nu har jag bestämmt mig. En gång för alla.
jag kommer att byta mitt Efternamn liksom på barnen med. Jag har hetet mitt efternamn för att hedra mina morföräldrar, Men jag orkar inte längre bära mitt efternamn, Jag tillhör inte den familjen. Därför kommer jag och barnen byta! Det spelar ingen roll vilket efternamn vi tar, men att leva i en lögn och låsas att jag tillhör den familjen. det gör ingen gott!
Det räcker nu!
Jag har fått nog!
Kanske hårda ord men jag har bestämmt nu.
Jag och MINA barn kommer inte ha något med er att göra mera!!
Vi kanske syns på någon begravning i framtiden men inte mer än så!
Robin ta inte åt dig av det jag skriver. Du är den ända jag ahr kvar och kommer att ha kvar i min sk familj...
Du är den ända som vågar stå för att jag är din syster!



Jag låser in dom här känslorna och tänker inte ta fram dom igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0