Oj dax att skriva igen!

Jaha då var det juh länge sen man satt och skrev här.
Denna gång kan jag juh inte skylla på att jag har haft fullt upp.
Själv är man sjukskriven nu sen ett tag tillbaka. Är ganska jobbigt att hela tiden vara hemma, men måste man så måste man. Fast jag ska inte klaga, har faktiskt myst massor med Minella. fast det har juh inte varig det lättaste, Fast jag har fuskat, Jag har gott på mitt ben fast jag inte ska, krykorna står så fint i hallen hehe. Fast det är juh inte lätt att hoppa på krykor inne när man har ett spädbarn hemma. Minella är gärna på golvet men hon ska med mamma oxå tycker hon så det är bara att vandra om kring med henne=)

Hmm annas har det väl varig lugnt. har myst massor med grannen och hennes son=)
Slipper iaf sitta ensam i lägenheten=)
Igår fyllde min älskade sambo år,Han precis att storstäda innan han kom hem, Jag han till och med göra hans potatisgratäng som han ville ha=) Sen efter 5 Så vi hade hela lägenheten full med människor,  Han blev iaf glad för presenten han fick=) Han fick ett presentkort på en tatuering av oss=)
så nu får vi se vad han väljer att göra=) men tror det blir hans döttras namn <3

Idag har man bara haft en slö dag, Har fördrivigt min tad med att titta på film. Första gången på länge man bara tog det lugnt Utan att städa. men jag kännde det i knät att det var kanske dax att vara still en dag.. Men gick iaf ut med barnen efter maten så dom fick springa av sig lite energi. Minella satt så snällt i vagnen och myste=)



Dom andra barnen lekte i tältet på granngården=)


Efter vi varit ute så va det bara badet som väntade. Badade först dom stora barnen. Medans den lilla låg och busade på golvet=)

Trollungen som läg och tittade på när syskonen badade, tror hon ville vara med och plaska med dom=)

Nu ligger mina tre trollungar i sina sängar och sover, Så jag passar på nu att dricka mitt kaffe i en total tystnad. Sen kommer väl älsklingen hem sen. Men då har jag haft min egna tid ^-^ Fniss
Mä nu ska jag ta min kopp kaffe och halta mig upp för trappan och dö i soffan=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0