Då är helgen här igen=)

Ja äntligen är helgen här, Då kan man bara mysa och sånt. Min dag igår var juh helt borta. Först jobbade jag 23-07 och sen skulle jag hem och försöka sova, men Ikke eftersom min kära sambo och svärfar höll på att bygga en ny dörr in till toaletten=) så kunde jag inte somnade alls. Utan det var bara att gå upp igen och va som ett vandrade Zombi.med två bustga barn. Men iaf, När kvällen kom och barnen tittade på BILAR 2 Somnade jag ett fler x gånger i soffan men gav upp och gick och la mig vid 21 igår och sov tills 9 i morse.. Sååå nu j*vlar är man pigg och glad hehe.
Jaha då  är juh frågan vad man ska hitta på nu i dag. Barnen har lagomt mkt överskottsenergi... så något måste ni juh hitta på att göra=) Idag finns det inget att bygga på. Det som finns att göra är slipning av spacklet i Minellas rum och utanför badrummet. Men känns inte som man vill göra det idag när alla barnen är hemma, Får bli på måndag så ALLA barnen är på dagis/Skolan..^^

I morse berättade Felicia att nu idag är det exsakt en vecka innan Hon och hennes kompis ska ha kalas på Busiz. Båda tjejerna försöker planera men det som inte vet är att allt redan är fixat [Gillar] Vi fixade allt igår så nu kan man pusta ut och försöka ladda upp för min helg jag jobbar nästa helg, Jobb,kalas ocxh jobb det är min roliga helg nästa helg... Men jag klagar inte jag tjänar juh pengar=)

hmm haft nu i tankarna ganska länge, om man ska solla bort dom så kallade vännerna eller dom som ska föreställa sina vänner.
Jag har tröttnat på att försöka gissa vad man har gjort mot dom.
Är grymt irreterande att när man träffas och dom behandlar en som luft. men men klarar man inte att berätta sanningen eller säga var det är så förlorar man vänner så är det bara... Men men sanningen kanske kommer fram till slut fast på annat håll...


Nähä kanske ska göra lite nytta och diska och göra i ordning här hemma, så det är fint om vi ska till sthlm i kväll. så man slipper komma hem till massa disk..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0