Måndag och Första advent...

Jahaja Första advent nu och ingen tillstummelse med snö. Hur ska detta gå nu? Blir det ingen vit jul i år?
Alla som pratat om varga vintern skulle komma men, Så som det ser ut nu värkar det inte bli någon sådan.. Tycker så synd om barnen om det inte blir någon snö här....

Hmm Måndag i dag , Har inte gjort så mkit idag, Jag och lill fröken var och fikade hos Söta Anna Idag medand grabbarna var och höll på att fixa ljudet i bilen=) Izac bara älskar att vara med och mecka bil. han känner sig så stor när han får vara med ^_^. Ååå saknar mitt stora hjärta som är i Mjölby med sin morbror och moster. Pratae lite snabbt med henne förut och så hade dom bakat bullar som hon skulle bjuda mamma på hehe fröken hade blivit så bortskämd av dom hon var och hälsade på idag så. En sak är säker det är svårt att inte smälta för henne.. Mammas Älskade hjärta... Kul att hon tänker på mamma lite iaf. Men hon hade inte så mkt tid att prata med mamma, utan efter typ tre min så gav hon luren till Lollo igen och sa att jag ahr inte tid längre ska fortsätta rita hehe.. Hmm så sakna mamma det gör hon nog inte nu. Har haft myspys med Izac. han har gott med mig som en svans nu på kvällen. Han har nog frågat tusen och åter tusen frågor om allt. och sen när man svarar så säger han VARFÖR.. hmm ja min lilla knasiga unge.. Ni sover mina två så ängar så sött i sina sängar. Izac måste vara grymt trött efter att ha Meckat bil, Spelat Xbox med stora kilar, och sen haft frågelek med mamma hehe.. Ja Älskar mina ungar och deras tusen frågor...

Nähä kanske man ska ta och mysa i soffan lite och sen väntar sängen tror jag...

Min älskade son inne i spelet=)

Bjuder på denna bild på min älskade son=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0