Fullt ös medvetslös!

Nu är snart denna dag slut, Äntligen! Morrade mig igenom morgonen med det gick iaf! Sen hem och fortsätta hemma! Fast blev inte så mkt att göra när man kom hem! Då så klart kom min jävla huvudvärk tillbaka!! Det kändes juh så välkommnande eller så inte! Men klockan blev fyra och dax att hämta hem mina monster;) Den minsta sprang rakt in i min famn och min son kom springande med en bula i huvudet hmm ja igen! Börjat bli ganska van att han kommer med skrapsår och bulor i huvudet!!! Men men sen var det den sista som skulle hämtas;) hon är alltid lika glad och allt hade gott bra på fritids! Känns som hon äntligen har förstått att hon måste gå i skolan och stanna kvar på lektionerna! Fast det har tagit ett tag att få henne att förstå dock! Men men nu har jag lagt den minsta som var sådär aptrött! och snart väntas dusch och läggning för dom stora! Sen är det kväll;)

Hmm på tal om annat. Jag har kommit på att vi har värdens fegis till katt! Han fick vara ute ett tag på gården men han är då fruktansvärda feg så han la sug under våran trappa och smög runt där inne... Hmm han är inte normal andra katter skulle bli super glada att gå ut, men inte han inte!!! Han är mammas lilla fegis hehe! Nä nu ska jag göra lite nytta och hänga tvätt och fixa i köket efter middagen!!!

Önskar alla en trevlig kväll!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0