hehe en stor vändning!

Hmm efter regn kommer solsken=) Helt sjukt vilken vändning livet kan ha!
Igår var allt bara skit med mitt jobb, jag fick nog och sa upp mig. Och i natt var den första natten på mkt, mkt länge jag kunde kopla av och sova en hel natt utan att vakna ^_^.. Idag så fick jag ett samtal av nyköpings kommun att dom ville träffa mig angående ett jobb=).. Kanske fanns det en mening att jag skulle säga upp mig från jobbet. Men jag kan nog inte förklara glädjen av samtalet jag fick! Om dom nu bestämmer sig för att anställa mig så får man oxå olika kurser man får gå.. Inte helt fel iaf.. Håller mina fingrar och tår för i morgon... jag hoppas verkligen detta leder till något jobb...

Annas har dagen gott åt att busa och mysa med Minella^_^ för att vara så förtidigt född som som var, är hon väldigt smart för att vara *Liten*. Idag ahr vi suttit och lagt olika pussel och klossar som ska passa in i olika hål=) och hon var jätte duktig när hon lägger dom=) Det är kul att se hennes utväckling som jag faktiskt har missat med henne.. fick juh börja jobba redan när hon var 3 månader gammal. Men har juh iofs tagit henne när hon varit sjuk och så men nu har man märkt son skillnad på henne...

<3
En underbar bild på ♥Minella♥

Mammas fina tjej ♥Felicia♥

Mammas kille ♥Izac♥

Det känns som om sakrt bara börjat bli bättre, och jag hoppas verkligen att detta leder någonstans, tycker det är min tur att få ha det bra=)

jaha så har är vi snart klara med den nya väggen i köket=) Bara av att flytta på dörren har vi fått ett större kök, men det är inte klart på låånga vägar.. men vi är en bit på väg iaf..

Nä nu ska jag ta mig en dusch och en god kopp kaffe, Sen väntas sängen och en ny morgon dag=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0