Funderingar!

Hmm ja att man har funderingar på levet, kan man inte komma ifrån! Men att dela dom är det svåraste biten just nu! Men men dagarna går ändå och jag visar mitt glada jag som jag brukar! för jag vill inte förstöra något eller så! Utan man får vara glad för det man har... Jag har juh allt nästen, Jag har min familj, mitt jobb erc erc. Men det känns som det fattas något men kan inte sätta fingret på vad det är.... Kanska är det jag som kräver för mkt eller så är det jag som inte visar tillräkligt. Har varigt nätter nu som funderingarna kommit på natten och dom försvinner inte utan dom ligger under huden och kryper.. Jag älskar min familj det gör jag verkligen. Men jag känner att jag inte räcker till längre. det kanske är något jag gör fel eller jag kanske inte är som jag brukar! Men jag hoppas nu att allt bli bra igen nu när livet börjar få en ny vändning... Väntar med späning på att dom ska ringa från det jobbet jag var på arbetsinterjuv på i dec och jag håller verkligen mina tummar på att jag kan få det med.. Då har jag två jobb igen och kan unna barnen det dom behöver och unna familjen något kul... Nä som sakt jag kanske klagar för mkt. Jag kanske ska lägga mina funderingar åt sidan och börja se framåt... Jag och barnen är i södertälje och ska fira mosters lilla älskling som fyller 3år på måndag men då väntas jobb så det blir att fira honom här i helgen=).. Nä nu ska jag ta min kopp kaffe och en cigg och sen busa med mina monster som redan är i full gång att busa med varandra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0