Måndag igen!

Hmm ja måndag igen! Ja den här dagen har gott fort, från kl halv 7 i går morse tills nu... Min morgon började med ett tandläkarbesök med sonen. Sonen var väl inte lika road över att gå dit, det tog ett bra tag innan min son ens tänkte tanken att öppna munnen. Med det gick till slut, som tur var ;) sen lämnade jag mitt monster på dagis, men Izac hade bestämmt sig för något helt annat. Han höll fast mitt ben så jag inte kunde gå hem! Jag fick honom tillslut att stanna kvar på dagis, men jag fick lova att jag skulle hämta honom och Minella Senare;) hehe "envis som synden min lilla son" men men En gick jag till grannen och tig det lugnt, glömde visst bort att jag behövt sova lite... Men men jag hittade roligare saker som behövdes göras hemma. Tog bort alla jul saker och bytte gardiner hehe. Så nu är julen undanstädad!! Sen var set bara och vandra och hämta mina monster, Minella blev överlycklig när jag kom, såg verkligen ut som om hon hade eld i röven, så fort kröp hon fram till grinden ( mysunge) Izac var inte lika road att jag kom och hämtade dom, tänk vilken vändning barn kan ha hehe.. Efter att ha hämtat dom små trollen var det bara den stora trollet kvar ;) en överlycklig Felicia kom springande och henne bästa kompis efter... Ja jag klagar inte när barnen blir så glada av att se mig. Jag har gjort något bra iaf;)!!! När vi sen kom hem slog Felicia på musik och alla barnen stod och dansade så glatt, till och med den minsta var med och dansade! Sååå mysigt!!!


Kan iaf inte klaga på min dag! Även fast jag inte sovit sen halv 7 i går morse! Blir nog att sova efter jag lämnat småttingarna på dagis så man orkar jobba i natt oxå!

Nähä lite kaffe på det här och sen fortsätta stryka lite kanske...


Önskar alla en toppen dag!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0