Min dag= total katastrof!!!!!

Fy fan vilken dag det har varig dag!!! Idag är en dag som man skulle ha stannat i sängen hela dagen!! Min dag började började med att jag väckte mina minsta barn som låg och sov så gott i sina sängar när jag kom hem!!! Minella blev totalt tokig, något man inte ska göra med henne är att väcka henne när hon sover. Hon blir som ett monster... Men iaf. Fick stressa på barnen kläderna för att inte komma allt för sent till dagis. Hade två extremt olyckliga barn som verkligen inte ville som jag ville, en trött mamma "som jobbat natt" och två olyckliga barn är inte en bra kombination på morgonen. Men tillslut fick jag på dom kläder och vi gick till dagis! Under hela vägen dit grät den Minella och Izac var allmänt gnällig*roligt* men men nog framme så lämnade jag av Minella och sen Izac... Sen vandrade jag hem för att försöka sova lite. När jag gott halva vägen ringer min telefon och det var minellads dagisfröken.. Hon berättade bara att min kära dotter hade tagit mina cigg från jackan och satt så fint med paketet i handen! Men jag orkade verkligen inte gå tillbaka för att hämta dom, så jag var faktiskt duktig och var utan dom "klapp på axen" sen efter en morgon som denna så la jag mig under mitt täcke och försökte sov. lyckades inte speciellt bra med det, men jag låg kvar i sängen till kl 14 iaf fast jag sov väl typ en timme!!!!

Men men sen gick jag och hämtade barnen och vi var ute på gården så barnen fick springa runt och spring av sig lite energi ;) sen var det bara upp och laga lite mat och sen väntade bara dusch för barnen!!!

Men nu är snart denna dag slut iaf.. Efter jobbet nu ska jag mysa med äldsta sorten och hoppas hon är snäll så mamma får sova lite!!!

Fy vad jag gnäller men min dag har verkligen varigt katastrof och jag skriver inte ner allt som varit!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0