Skallebang!

Sista natten i natt och den bjöd på en ihärdig huvudvärk! Känns som hela huvudet ska explodera! Idag har det varig en slappar dag hemma! Blev inte många knop. Tog tag i disken och slog igång en maskin tvätt, sen var jag helt slut i kroppen, jag vet inte om jag håller på att bli sjuk eller om det bara är huvudvärken som spökar;( Men ska inte klaga! Igår morse var jag totalt död när jag kom hem. För på väg hem i från jobbet i går blev jag stoppas av Farbrorblå. Dom stoppade mig pga lyset fram på cyken glappade och så! Dom hade ett jävla korsförhör! Vet inte hur många ggr dom frågar mig om jag var nykter, och varför jag var ute och cyklade så tidigt på morgonen på nyårsdagen! Ja ni! vissa jobbar faktiskt ;) hehe trött och irreterad var jag av alla dessa frågor! Men försökte smyga in när jag kom hem för att inte väcka i svärfar och dom resterande som låg och sov, men våran katt hade andra planer ;) turbo som våran katt nu heter hade beatämmt sig för att busa! Morr en trött matte har ingen lust att busa när hon skulle försöka sova!!! Men men nu ska jag försöka göra något här! Snart sax för hemgång och min sköna säng!!!

Ha en toppen dag alla!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0