Godmorgon!

Idag är jag riktigt glad. Har alla mina små troll hemma nu! Var och hämtade dom igår hemma hos mormor. Barnen somnade ganska fort efter dom kom hem. Inte bråk ingenting.*Imponerad* Minella vaknade inatt och var akut kissnödig. Hon trodde hon hade kissat i sängen. *avvändning av Blöja* Men hon hade svettats så det var därför hon trodde hon hade kissat på sig. Men men Hon somnade gott igen UTAN sin napp=) Tack mormor att du fick bort hennes napp och vällingen. Nu börjar talet komma allt mera :)..
Imorse hade Izac korsförhör med byggnadsarbetarna, det var tusen och åter tusen frågor han hade att ställa.. Izac blev så glad  när ena killen gav honom lite spik och en skruv, som han kunde ha i sina egna snickarbyxor. Så morgonen var verkligen toppen.

Idag väntas jobb för min del. och i morgon kommer vårat golv att läggas ut. Känns så skönt att det börjar bli klart i hallen. Men som sakt sen är det köket. men då tar vi det då! !!! Skall försöka ringa hit en målare också så vi får hallen i toppskick. Så nu skall det sparas pengar så vi kan shoppa loss på Ikea=) Men men
 
Nu skall jag försöka aktivera lilla donnan hemma!

Önskar er alla en toppen dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0