Mitt hjärta blöder!

Just nu känns mitt liv helt upp och ner vänt. Lägenheten har dom brutit upp golvet. då Grannen klagat på att barnen springer och leker. Då bestämde sig hyresvärden att bryta upp golvet i hallen samt köket och isolera så det kan bli slut på alla dessa bråk med grannen. Men i följd med det kunde vi inte ha barnen hemma. Mina minsta är fortfarande hos Mormor. Har iaf en av barnen hemma som för lite liv av sig. Men annars är det FÖR TYST.. Saknar verkligen mina barn. Det gör så fruktansvärt ont att inte kunna ta hand om dom just nu. Så som jag alltid gör. En vecka utan ett ända barn hemma samt att man blev sjuk. Gjorde inte saken lättare, Då man inte ens kunde åka och jobba för att lägga tankarna på annat. Nu vill jag bara att allt ska bli klart. Så vi kan gå tillbaka till det normala...
Jag saknar barnens skratt, jag saknar barnens små gnabb. Jag saknar att ha dom här. Jag saknar känslan att vara behövd!
Bilder på våran fina hall!
Efter bilder kommer sen!
Som vi förstår går det inte att ha barnen hemma när det ser ut så där. Detta är rena barnfällan!
Känns lite jobbigt då vi inte ens kan ta hit Nemi och Lenore=(..
 
Nu har dom kommit en bra bit på väg iaf
Snart är dom iaf klara med  det grova  i hallen så man iaf kan gå där utan att vara rädd för att barnen skall göra sig illa på något.. Då kan småttingarna komma hem och mysa med mig igen. Fast först blir det jobb onsdag kväll. Sen i helgen ska vi bara mysa..
Jag bävar när dom skall börja med Köket. Då blir det att denna familj får bo någon annans stans!
Efter hallen är det bara resten kvar som skall göras! Men i slutändan kan det bli grymt bra... Nu skall det bara ringas hit tapelserare så dom kan fixa resten av hallen också. Så vi slipper leva  i en byggnadskaos!
 
Jahanähä!
 
Ska väl försöka göra lite nytta nu då!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0