Söndagen!

Nu är äntligen golvet klart i våran lägenhet. Blev glatt överaskad när jag kom hem från jobbet i fredags :).
! Jag är grymt nöjd över hur det blev.
Nu skall dom bara sätta lister och målaren skall tapelsera väggar och måla taket. När det är klart blir det utvärdering. Jag hoppas verkligen golvet har gett resultat. Annas blir jag galen.
När jag kom hem i fredags från jobbet, stod det en jätte fin blombukett och en ask med gelehjärtan på bordet. Jag trodde helt allvarligt att han hade glömt bort att fixa något. Jag tänkte detta år att jag inte skulle fixa något, Fast ändå kändes det grymt fel att jag inte hade fixat något  men iofs  jag brukat alltid överraskat honom på såna högtider. Men BARA för att jag inte fixat något hade min älskade man fixat och ställt så fint på bordet. Fast jag skall faktiskt inte klaga. Kan inte räkna på fingrarna hur många gånger jag fått blommor av min man. Och varje gång blir jag alltid lika *RÖRD*.. Men men hur som haver!
 Blommorna jag fick av min älskade man och barn! *Kärlek*
 
Igår hade jag stor städ här hemma. Och tro mig det behövdes efter alla dam som blivit när dom fixat  här hemma. Men nu är iaf lägenheten fin och tvätten är snart upptvättad.Igår skickade jag iväg Grabbarna grus ut på krogen. Tyckte det var dags för min man att unna sig att gå ut nån gång. Men min älskade man var bara för söt. Han fick typ ångest bara för att han skulle ut utan mig. Men HAN behöver hitta på saker utan mig. Han kan inte bara sluta leva för att han nu är gift. Jag och barnen passade på att ha myskväll medans grabbarna var ute och gjorde stan osäker=)
Jag och barnen satt och tittade på lilla sjöjumfrun och käkade chips=).
När väl barnen gott och lagt sig så fortsatte jag mitt städande. Tror jag hade nån jävla mani igår. Men men det blev fint iaf.
Idag skall det bara vara mys på menyn tror jag. Baren tycker det är lite tråkigt att dom måste vara lite lugna nu när grabbarna grus ligger och sover!
 
Önskar er en toppen Söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0