Dagen!

Då börjar denna dag lida mot sitt slut. bara drygt 2 timmar kvar att jobba. idag har jag hunnit med en massa saker hemma. städat, fixat i vårat sovrum samt satt i foton i ramar som skulle upp på väggen i sovrummet;)

Så här blev det tillslut;) Fick lite hjälp av lill tösen, som var hemma från dagis. I morgon hoppas jag att jag blir klar i tjejernas rum. Är inte riktigt nöjd med deras rum. Måste fundera lite till...
I morgon är jag ledig och mannen skall till garaget och fixa bilen inför besiktningen. jag har inte så stora förhoppningar på att den kommer gå igenom. men men ,man vet aldrig.

hmm vad ska man hitta på nu då. sitter och lyssnar på musik på kontoret och har städat lite här. jag börjar bli lite små rastlös. tackar gudarna att jag iaf har spel på mobilen. så jag kan roa mig med det. tills det är dax att gå...

Bjuder på denna bild. denna bild tog jag i går morse vid 7. ja jag var väldigt pigg då;).

Igår fick jag höra av min kära mor att allt med min bror hade gott bra. så skönt att höra. Hon fick prata med honom i fem min. men som mamma sa "jag fick iaf höra hans röst"♥♥
Nu hoppas jag, att jah får göra det snart oxå. Men den som väntar går se.. saknar iaf honom enormt mkt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0