Händelserik dag!

Hmm grymt länge sen jag skrev här. Mkt som har hänt sen sist. vet inte riktigt hur länge sen jag skrev här sist. men man kanske skall börja skriva igen. behöver rensa hjärnan lite. Idag är det en sån här dag som varit helt upp och ner vänd. Fast dagens slut, resulterade i något helt underbart NYTT JOBB=). Idag blev jag uppsagd från det nyvarande jobbet av massa skit .. Men den historian känns inte riktigt som något jag vill skriva ut här. men hur som haver. Efter regn kommer solsken sägs det juh. Sedan en dryg vecka sen, sökte jag ett nytt jobb. då vi alla blev uppsagda från jobbet av olika själ.. Och idag fick jag beskedet om att jag fick det. Ni anar inte hur mkt jag hoppade av glädje=). Helt j'vla sjuk. från uppsagd till jobb på mindre än fyra timmar. Men beskedet om det nya jobbet gjorde mig bara överlycklig. Ny start på arbetslivet. Ni ska bara veta hur jobbigt det är att bara tänka tanken med att inte har ett jobb när man är tre barns mamma. Det har jag grämt mig om hela dagen och sen så kom detta. Jag kan inte beskriva känslan som infinner sig i min kropp just nu. *Hoppas och stuttsar av glädje* skall nog inte uttråka er med mera glädje just nu. nu skall jag bara blicka framåt och låta det som varit va!

Livet har sina goda stunder vissa ggr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0