Ja ni!

jag har haft en riktigt lustig jobb kväll i kväll! jag har haft sjukt lugn kväll av olika andledningar. strax slutar man för kvällen, men min första kväll kunde ha varit annolunda tycker man men. Annas idag har jag träffat min underbara mickis och tvingade henne att umgås med mig fram till jag skulle
börja jobba ;). passade oxå på att inhandla presenter till alla som skall firas i helgen!! Helgen=fullspäckad med kalas! i morgon ska vi tilm skönningr med alla barnen. det kommer vara fullt av ungar i en tvåa. haha vi får väl se hur tyst det kommer att vara med alla barnen. Men det går säkert bra.. sååå så har min dag varit iaf. önskar alla en toppen kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0