Måndag!

Idag var första dagen på det nya jobbet=)
Har suttit gott igenom företaget samt allt vi skall göra=) Ser mkt fram i mot detta jobb. Så i morgon börjar jag min första Inskolning *Spännande*
Annas så hämtade jag hem en stört förkyld liten donna från dagis *OVANLIGT* men nu kommer vi att få dela på att vara hemma när barnen är sjuka!
idag ringde äntligen kommunal, åter till mig efter att ha sökt min gamla arbetsgivare. Att man kan missuppfatta saker och ting, är juh helt sjukt . Men iaf. Nu är det som det är. Och jag är glad att slippa alla dessa anklagelser samt lögner som försegår! Mkt har jag varit med om. Men detta tog verkligen priset!. Men men nu har jag iaf fått nytt jobb och jag kan gå vidare med det och lägga det gamla bakom mig!

Idag har jag haft min fina Nanna på besök. Det är ganska roligt när hon kommer hit. För barnen slänger sig verkligen om halsen på henne och Hon är verkligen som en extra mamma till "Mina Änglar"
(Som Nanna så snällt kallar mina monster!)

Fuck vad det skall vara kallt..
Idag köpte faktiskt jag vantar så jag slipper frysa händerna av mig!
Var liksom inte berädd på att kylan skulle komma nu! Jag hade hoppats på att vi skulle slippa den. Men som andra säger det är kul för barnen att snön äntligen har kommit! jaja..
Nä skall ta hand om min lilla tös som ropar på mamma, JÄVLA hosta hon har som, väcker henne hela tiden!
 
Jaja plikten kallar!

Önskar alla en toppen kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0